CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 9, 2009

i've been a bad blogger..niat di hati nk jadi 'blogger tegar' tapi masalahnye  punye kesempatan..kesempatan waktu, maupun kesempatan internet..

x kisah la..patutnye/niatnye/sebenarnye..sblm post ni ptt ade satu post psl abang udin aku kawen..tp x der ape2 syok pun t'jd kt kenduri..kerbau cool je kene sembelih, bukan penyanyi 
undangan tu ajak aku b'karaoke pun, makcik2 dtg pakai baju kurug je..bkn kain t'belah pun. so pendek cite..cam kenduri kawen biase2 yg ko pernah participate..

yg laen dr yg laen nye..ammar (kcousin), ipin(cousin) ngan ahmad(adik) jd AJK air. kalu Abik ade..mesti beliaw punye la tu. 


Huda pakai bj kebaya kain jaring nelayan je..tp rege = RM300++,  (bukan baju ni)

aku lak pakai baju ungu faverit..kasut VINCCI 14 ringgit..percaye x?caye je la kiterog bergambo ngan embah kesayangn kiteorg..kiteorg 2 je yg poyo maut ngan embah ni..org lain sumer tatut~
ntah ape2 EMBAH THE BEST!!
tibe2 time pengantin dtg..abang aku lak jd pengapit..1st time tgk pengapit x hensem..hahaha...

aku b'gambo ngan kamera sape2 ntah

dan bergambo

dan bergambo lagi


gambo aku amik sumer lawa..gambo org laen amik x cukup 'artistry' ntah ape2..supaya x ada kekeliruan..1st pic is not  mine.




oh ya..dh dpt lesen keta..husya yeah bebeh! jgn ditanye brape kali amik..penat sudah aku ceriterakan

esok balik umah..cuti ~11 hari dgn 6 homework..1 perkataan shj..Penat?Bukan...Mampus?Bukan juga..SIALAN!tepat sekali....

seblm pulang..mau tonton "jangan tegur" dgn Kecik n Nadiya..semoga mlm ini mata mau pejam dan otak mau rehat.



No comments:

Post a Comment